I got to keep it real now

Är på mystiskt bra humör idag.. Har bara varit vaken en timme dock, men det är en helt okej glad timme :)

Igår så for jag på HU, Holly var lite galen, men ändå helt okej! Drog efter fikat för jag orkade inte riktigt. For till M o slogs lite o snackade allmänt skit :) Sen när jag kom hem så gick jag över till Lena för att berätta att en av Meijas valpar går på HU :) Så där satt vi o snackade typ.. 2 timmar :P Bara blir så, hon är väldigt bra att ha!
Som en förälder man kan berätta allt för.

Fick också ett väldigt fint shottglas av henne! ;D

Skål för "Sprit, Narkotika och KnullKompisar"!


Idag ska jag bada La Fluff och gå en sväng i skogen. Sen ikv kmr typ Linda :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: