I know we can make it if we take it slow

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MORMOR♥


Filmen var faktiskt väldigt bra igår :) Såg ju somsagt Inception med Linda, och hennes vän Urban. Och vi var dom enda i hela biografen, förutom någon skum typ som satt själv längst upp :P Ändå awesome ;D Men jag tror jag hade lite för höga förväntningar, för alla sa typ "om man missar en minut så fattar man typ inget av resten av filmen" o så komplicerad var den ju inte. Eller så är jag bara smartare än alla ;) Trodde det skulle vara svårare att hänga med så vart lite besviken, men bra var den :)

Idag har jag jobbat som ni vet. Jag älskar dom där ungarna! Om dom erbjöd mig ett jobb skulle jag ta det utan att blinka. Jag älskar det. Och jag har varit där i 7 veckor på våren, så jag vet att det innebär slask o skitväder o massa bajsblöjor men det som är bra väger upp det ordentligt! Satt ute idag i typ en halvtimme o fikade med fröknarna i solen. Och så underbara barn! "När kommer du på dagis nästa gång?" Skulle ha svarat "Putta Fredde ner för trappen så kommer jag nog tillbaka" ;D Näe så hemsk jag är (A)
Men skulle gäääärna jobba där!:) Och massa kramar fick jag :]

Var på klubben nu ikväll, skulle stå i köket >.< Men var inte så mkt folk, o Ellenor o Magdalena var där också så dom lät mig träna hund :D
Ronja var duktig, som hon alltid är på träning. Tess fick också följa med o köra lite :) O Holly skötte sig faktiskt helt okej. Hade inte lämnat båda öronen hemma som i vanliga fall, utan lyssnade faktiskt litte :) Vi tränade slalom o kontaktfält.
Osså fick hon springa av sig o busa med Zigge o Amy. Jag har som regel att det inte är lek på planen, men dom hade sååå kul x) O jag sa faktiskt "Hopp o lek" först så hon kaanske fattade.... Hah!

Aja, sängen snart. Är trött.
Hooj


Måste bara säga att jag tkte Joseph Gordon-Levitt var galet snygg i Inception.
Men kanske bara för han ser typ exakt ut som Heath Ledger?! Kärlek hursomhelst.
Postat av: Anna

Ska gå och se den där snarast! :O

2010-10-13 @ 22:57:03
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: linda

SNYGG!?!?!!!?????? VAD HAR DU FÖR FEL!?

2010-10-13 @ 23:14:04
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: