I think you're impossible, I hope you prove me wrong.

Förstår inte riktigt vad alla klagar på.. Jag behöver aldrig vänta särskilt länge på arbetsfömedlingen... :D
In, skriva på papper, ut. Snabbt och enkelt!

Måste bara säga att det har känts skumt, men ändå lite roligt att jag nu har klätt upp mig 2 dagar i rad :) Men tänkte att på arbetsrelaterade ärenden kanske man måste anstränga sig lite mer än att bara ha otvättat hår o mjukisar ;P Har dock fått blåsor av skorna </3

Gick på stan med M o Anna :D :D :D :D
Jag hoppade o kramade på henne inne på H&M, hoppas alla såg det ! Träffade brorsans kompis, alltid lika trevligt x) Träffade Danny också, det var faktiskt kul :)

Jag o M gick på hennes jobb så jag fick prata med hennes chef o dom ska typ kalla in mig på jobbintervju inom en snar framtid :D Dock bara som timvikarie men ändå!
Osså nu ikväll så ringde en kvinna som behöver typ en "barnflicka" någon dag i veckan o undrade om jag skulle vilja satsa på det. Lite pengar blir det ju, men jag vill inte att det ska hindra mig att vicka på dagiset eller nu på det nya stället om jag duger till det :P Så vi får se.

Gick i skogen med Stoffe o Sally, Sabina var sjuk :/ Vi vart anfallda av små nakna hundar med kläder. Sen när jag o Holly var påväg hem så träffade vi Patrick o Hera, så gick en sväng till :)

Mamma tvingade i mig chips </3 Känner mig tjock nu. Imorn blire ut o springa.
Hooj
Postat av: Anna

Glöm inte att vi gick hand i hand också <3

2010-10-20 @ 23:50:18
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: