It's not a cry that you hear at night

Typ nästan inge ont i revbenen idag! Fortfarande småskumt att andas när jag blir anfådd men :)

Dagen var.. skum. Åkte med mami upp till stan när hon började kl 12. Gick på stan, ett besök hos tandläkarn, sen mera stan.
Försökte hitta mig en vinterjacka. Lättare sagt än gjort :S Vart helkär i en som jag provade men sen kolla jag på prislappen o tappade hakan i golvet. 4000 för en jackjävel. Aldrig.
Hittade en för 700 på VeroModa som jag köpte. Känner mig fattig :( Men den var helt okej :)

Hämtade bilen på Erikslid, hämtade fikat åt HU, for hem, åt middag, for på HU.
Ronja suger. Vafan har hänt? :O Slamsar sönder :S Blir sur.

Soffa, godis, CSI NY, Medium. Spotify.  Sömn..
Hooj
Postat av: Anna

Nå, gumman, vilken fin kommentar! ♥

2010-10-12 @ 02:20:43
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: