Jag älskar hur jag alltid går på dejt med mina bästa vänner♥

Först middagen med M förra helgen, ett bord för 2 på Tatung, värsta romantiskt jue ;P
Och nu ikväll ska jag o Linda på bio o se Inception :D Hoppas den är bra, annars blir jag ledsen :P


Dagen:
Vaknade imorse av något, men förstod inte vad.. Tittade på mobilen för att se vad klockan var, då insåg jag vad som hade väckt mig x) Hade 2 missade samtal o ett röstmedelande :P
En på Hattis var magsjuk så dom undrade om jag kunde börja kl 9. Visst kunde jag de :D Första gånen jag är uppe ur sängen medan klockan fortfarande visar 07.nånting :P Gick en sväng med Holly, ganska mysigt sådär på morgonkvisten :) Åt frukost i lugn o ro o begav mig sedan iväg.

Bra dag! Önskar jag kunde berätta allt roligt men det är tystnadsplikt på sånt :P Kan väl åtminstone säga att vi for på teater iaf :)

Eftersom magsjuka inte går över på en dag så behöver dom mig imorgon också, 09.30-16.30. Score! Sovmorgon :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: