Jag är för bra för dig.

Okej, fick mig en bil och är på mycket bättre humör!
Mammas fina gamla skit-volvo startade, härligt att köra den igen♥ Så tog mig på klubben, lite sena vart vi men så blir det ibland! Fick ju somsagt träna lydnad med Holly idag, hon var riktigt duktig! Väldigt stolt, även om det hade sina mörkare stunder ;P 
Sen drog jag till Linda ett tag o såg Cougar Town o babblade massa :)
Hade en så bra kväll så jag behövde inte ens nån choklad :O ;P

M ringde med lite användbar information, nu håller vi tummarna o hoppas på ett jobb!
Taggar onsdag, för då kommer Lima hem (aka A.Almighty) o taggar fredag för då äre feeetz med mina bästaste finaste flickor! (Linda kmr dock saknas tror jag :/)
Men kommer bli awesome!

Nu sängen♥
Hooj
Postat av: Anna

Åh, vad länge sen man hörde Lima :)

2010-10-18 @ 23:52:40
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: