Miss Almost, Miss Maybe, Miss Halfway

Yeeey. Pappa har farit på jobbet o självklart tagit med hörlurarna till datorn.. :(
Känner mig positiv.

Gårkvällen var väl inte den besta den heller men he funka :P Jag o M såg en film, rätt bra faktiskt. Kmr inte ihåg vad den hette men handlade om 2 killar som for på cheerleadingcamp för att ragga. Sen spelade vi Tekken osså drog vi ut på Olles. Oj vad jag skulle ha velat ha mig en drink. Men jag körde ^^ Pigg o glad utan röst hoppade vi omkring fram vid scenen o skrattade åt två lite äldre kvinnor som såg exakt ut som två av våra mest irriterande "bekanta" eller vad man ska kalla dom.. :P

Vart bjudna på efterfest av Micke, velade sönder, for hem, ångrade att jag for hem, somnade 3 minuter efter jag la mig i sängen.
Tur att fredagen var en succé iaf!

Insåg just att min sprit ligger i baksätet på pappas bil som troligtvis är i Luleå nu och stannar där i en vecka. Bajs.

Har legat i sängen mest hela dagen, och tror jag beger mig tillbaka dit såfort jag har bestämt mig om jag orkar cykla på ICA o köpa choklad eller inte.. :)
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: