Push stop the moment I could see the smoke

Haha när ska jag få in det i mitt feta huvud? Man kan inte lita på folk.

Don't worry, är inte arg på någon så, utan det är mer bara ett konstaterande :)

Dagen har varit trög, vaknade, låg i soffan, gick en kortis i skogen, låg i soffan lite mer. Nu bär det väl iväg mot klubben snart, om bilen vill starta dvs. >.< Hatar att volvon också sviker jämt :(

Hoppas Lollan är duktig ikväll, vet inte om jag orkar annars. Är svinigt slut hela tiden, tror en stor jävla förkylning är på g. Skulle inte förvåna mig om jag ligger med 40graders feber på fredag >.<
Har varken ork eller lust att leta grejor så jag kan vara SexRobot på fredag, så tror vi kör på militär eller nåt. Det är ju bättre än "tjej på fest" iaf, fast StefN var ju "kille på fest" på våran maskerad ;O






_____________

Vad fan tänkte jag med? Haha, orka! Men ger inget att säga att jag ska glömma o ignorera eller säga att jag är för bra, för nu vet jag ju att jag uppenbarligen inte har någon självkontroll alls och alla tomma hot försvinner sekunden du ler åt mig. Bajs.

Aja,
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: