Sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort

Konstig natt! Drömde massvis :O Bla om att vi köpte lägenhet i stan, den var skitfin och när jag vaknade trodde jag det var påriktigt </3 Drömde också om den bästa Halloweenfesten någonsin, och om att av någon skum anledning skulle jag he bort Holly o fick mig en ful schäfer-hane på 2 år ist. En väldigt puckad hund med råga på allt :P
Vet inte vart allt kom ifrån, men någon logik finns det säkert.

Snöade när jag vaknade.. Men självklart fastnade inget på marken så de vart bara slask -.-  Låg i soffan halva dan sen for vi ut med Sabina o Sally i skogen. Var uppbehåll precis den timmen vi var ute, men det var nog kallt i luften utan snön tkr jag..

Har lust att göra något ikväll. Blir eventuellt upp på klubben. Skulle vilja se hockeymatchen på Olles men tror inte jag hittar någon vän. Om jag blir helt sysslolös så köper jag då en chipspåse, för det har jag varit sugen på läänge nu..♥

Imorgon händer ingenting. Hade egentligen möte med jobbcoachen, men hon ringde idag o hade inga vinterdäck så hon ställde in det. Blir kanske fara upp på af en sväng, då har man en orsak till att få gå på stan (A)
Hatar att Kennet tror han vet nåt o säger åt mamma att vi inte ska köra hennes bil, så då måste jag flörta med han o låna hans bil.
Fan jag måste få mig ett jobb o flytta hemifrån.

Hooj

Btw så måste jag bara säga att jag älskar min lilla hund. Hon läser mitt humör så jävla bra! Såfort jag råkar lyssna på en låt eller bara minns något som får mig att känna mig ensam eller lite lessen så kommer hon direkt o sätter sig i mitt knä. "Du är inte själv, du har ju mig :)" Kärlek
Postat av: Anna

Nååå, det sista <3

2010-10-14 @ 18:12:42
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: