Somsagt, jobbigt med småbarn, använd kondom!

JAG KÖRDE PÅ EN RÄV :'( Påväg till Lina. Var fan de hemskaste jag har gjort någonsin.

Men hos Lina var det kul, Linnéa var också där, och sen kom Emilia o Macke en sväng :) Vi såg Idol o drack kosken-saft o åt popcorn :) (Kosken-saften var vanlig saft men den smakade kosken♥)

Sen så var dom supersöta med mig så vi for på krogen. Ni vet att jag inte överlever en helg utan minst en kväll på Olles ;P Om det inte är agility förståss ^^
Vi fick oss ett bord, o då vart vi populära x) Först komme Joar mfl o ville sitta med oss, o när han gick o köpte öl så snodde Karro Brännström deras platser. Det vart trååångt sen x) 
Träffade en full o glad Claes o lite annat folk, men var inte överdrivet kul där när alla var nyktra så vi drog på Max o sen hem.
Trevlig kväll iaf :)


Igår när jag vaknade så var mina älsklingspojkar här =) Maria o Marcus har varit i Luleå o sett Volbeat i helgen, smått avis! Men jag fick ju vara med mina pojkar :) Kl 5 så for jag o pojkarna hem till dom osså sov jag där o nu är vi tillbaka här igen! Känns skönt att få andas lite, nu tar mamma hand om dom medan jag sitter här :$

Smått jobbigt att vara 2barnsmamma ändå ;P Det är tur dom är underbara! Men jag har sovit väldigt dåligt inatt :S Gissar på att det var sängarnas fel, eller så var jag paranoid o trodde Linus vaknade hela tiden :P Vaknade 3ggr i timmen ungefär... Och har varit vaken sen 05.38. Börjar vara trött!
Syrran gör det bra!

Postat av: Anna

Jag ska dricka tequilla när jag kommer hemhem <3 hihi :)

2010-10-17 @ 15:00:48
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: