For what it's worth, I like you. For what is worse, I really do.

Håller på att förlora förståndet tror jag. Och känner mig som en patetisk stalker, men Linda tyckte det var sött!

Anywhoo.. Snart blire Grey's. Fattar inte att det är onsdag redan :S Livet rinner ifrån en pårikt när man är arbetslös o bara ligger hemma..
"Livet är det som händer medan du planerar." 
Finns så himla mycket saker jag skulle vilja göra, men vet inte hur. Eller får inte tummen ur arslet för att ta tag i det. Men brukar ju vara lättare att faktiskt göra saker om man har pengar, så får väl börja i den änden.

Imorgon ska jag då få göra något iallafall! Eller, det sket sig lite för jag hade tänkt få pyssla i festlokalen på dagen, men killarna är ju på skolan. En dålig uppfinning detdär..
Så blir väl en sväng i skogen o sen på kvällen ska jag till LindaLi osså ska vi på hockey!
Det var verkligen längesen! Jag är glad :]

Linda är bäst :}
En gammal bild från sist vi var på hockey tsm typ.
Hon hade blekt mitt hår för jag ville vara som blondinbella.
Eller så gjorde jag det för någon annan anledning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: