We're gonna party like it's Saturday

Okej, jag hade riktigt jävla kul igår, var bara slutet som förstörde :P (Nu har resten börjat komma tillbaka ;P)

Vi var då aldrig ensamma iaf! :D Först satt massa småiga 92or med oss, men dom var helt okej^^ Hade så svinigt kul när jag retade ena x) Och sen insåg vi att han skulle se precis ut som Barney om han klippte sig o tog på sig kostym! Då vart han min idol i smyg :$

Sen kom de några andra, Melker hette ena o han hade en hatt! Den snodde jag hela tiden (A) Han sa att han ville äta mig levande.. Tog det som en komplimang ;D

Note to self; Micke är skyldig mig 55kr, igen! Måste sluta köpa öl åt honom :O Bara för han är så söt.. ;]


Nu taggar vi om, ska snart iväg o hämta upp Linda, Nord o M. Sen sprättar vi första!
Vet inte riktigt vart festen är, o vet inte riktigt vart vi ska sen.. Men jag bryr mig inte!
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: