What am I to you?

Ojojoj.... Men vi börjar väl från början.

Kom till StefN rätt sent, men det var bara kul för då var massa folk där redan :D Alla utklädda, awesome! Nord var utklädd till anden i Aladin xD
Drack, dansade o hade allmänt kul. Just när M kom dit, helt jävla otroligt snyggt sminkad, så drog jag Robin, Linda o Nord upp till stan. Gick på Calles o hade skoj :)

Sen så gick det utför..
Minns att M kom dit, minns att... okej näe minns inte så mkt mer. Uppenbarligen så tog jag ett tequilashott. Satt visst o grät så Linda tkte att jag borde gå därifrån för att det var ju som pinsamt. Men det tyckte inte jag, så dom fick släpa mig därifrån. Då skulle jag på Olles o strula upp alla killar i världen. Men det tkte inte Linda, så jag slog henne.. O.o
Sa att dom var horor o att jag hatade dom osv, jag var visst väldigt trevlig!

Man tycker ju att jag borde komma ihåg att jag gav en av mina bästa vänner en rak höger, men helt ärligt så minns jag ingenting. Vaknade i min säng imorse o var förvirrad för jag visste inte hur jag hade tagit mig hem. Min bror hade ett väldigt roat uttryck på ansiktet när han vaknade. "Kommer du ihåg att du somnade på toan?"  Ehm.. nee..

Har varit väldigt skumt att höra alla berätta om allt jag gjorde igår. Man brukar ju som börja minnas när folk berättar det för en men minns nada. Det är som om dom pratar om en film som jag aldrig har sett :P

Jag hade en väldigt bra kväll, men det kanske är för att jag inte var närvarande när jag var ett hemskt monster :P Jag har verkligen bra vänner som orkar ta hand om mig!

Nu taggar vi om, blir fest på Atorp ikv. Tror nog att jag kör ikväll för vill kunna ta mig hem, men är sugen på lite alkohol, så vet inte hur jag gör :$

Hooj!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: