When did we become grown-ups? And how do we make it stop?

Jag blir galen av allt det här skitet. Förstår ingenting av papperna från försäkringskassan, och jag hatar när jag inte förstår något. Jag känner mig så värdelös. Och det värsta är att jag har ju varit på möte o lärt mig fylla i dom här papperna, så borde ju kunna nåt. Kanske skulle ha kommit ihåg något om det inte hade gått 300 år mellan mötet o att jag faktiskt fick papperna. Arg.

Ska på stan idag iaf, måste förbi arbetsförmedlingen o se till att allt är ifyllt rätt. Osså ska jag in på Frösunda o lämna in en arbetsansökan. Känner mig smått vuxen.. :)

Sen ska jag o M gå på stan ett tag :)

OCH! Anna är hemma! Whippiiiiie♥ Blir kanske fara förbi där när jag ska hem från stan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: