Somebody's gonna hurt somebody before the night is done

Hade en gaaalet kul kväll igår!

Började segt, kände inte peppen någonstans medan jag hämtade upp mina vänner. Kände inte peppen medan jag gjorde mig klar så orkade inte ens sminka mig ordentligt. Kände inte peppen medan jag blandade min äckelsprit. Och jag kände verkligen inte peppen när vi gick till en fest i samma hus som mormor o morfar bor i. :P

Sen vände det bara någonstans. Hade 2 goda cidrar o lite Redbullvodka, så jag var rätt redig innan jag behövde dricka äckelspriten:)

Vi satt bara hemma hos Jocke(?) o chillade, jag låg på en luddig matta o åt chips medan jag stirrade på en lavalampa. (Låter inte så kul men det var perfekt för mig just då :P) Helt plötsligt bombarderas lägenheten av massa tjejer :O! Brukar aldrig vara tjejer på våra fester längre :P Men dom hade fest i ett hus typ 50m bort, o det är ju som bättre än en lägenhet^^ Så vi drog dit! Där vart det braaa. Jag låtsades att jag var på Station o alla började dansa loss. Jättehärligt! Sen så berättade en kille att Holly hade hoppat på han när han var ute o joggade i skogen, han kände igen mig.. Pinsamt :D

Vi drog ut, alla tog bussen förutom jag, Linda, M o Nord som fick skjuts av min underbara pappa :)
Olles, vilket jävla drag! Jag o Linda hamnade direkt framför scenen o började shakea loss ;D Spenderade mesta dels av kvällen där faktiskt. Träffade massa randoms o massa awesomefolk. Fick tillbaka mina pengar av Mickieboy :D

Förstår inte varför jag alltid stannar till stängning, det går ju bara fel i slutet. StefN lyfte upp mig o M o slängde omkring oss, o jag är ganska säker på att han bröt mitt revben.. Det gjorde oooont iaf. Gör fortfarande ont att andas. Men pappa kände igenom o sa att han inte trodde något var brutet så slapp akuten iaf. :)

Bra kväll hursomhelst!
Önskar man hade bilder :O Fast det har Linda så kanske kommer upp några sen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: