You just blew it away

Idag är jag helt slut. Var egentligen inte det imorse, pallrade mig upp o gick en timme med Hollsan, Sabina o Sally. Var faktiskt trevligt ute, lite kallt men om jag blundade så kändes det som om vi satt på isen i stugan och pimplade

Var fortfarande relativt pigg o det var så fint väder så jag tänkte fara en stund på klubben, men icket. Då vägrar bilfan att starta >.< Så vart sur, la mig på soffan och har legat där sen dess!


Hade inga planer för kvällen vilket skrämde mig lite. Men nu ser det ut som att jag ska vara med min fina Lina iaf :) Var sååååå längesen, helt jävla galet! Antingen så drar jag till Ersmark eller så kmr hon hit osså blire kanske en socialsväng på krogen :)
Blir kul hursomhelst!

Måste genom duschen först, måste vara fin för min flickvän :$


Hooj





Hon är söööt ;]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: