You know I'd do anything for you

Gårkvällen sög. Eller, förfesten var trevlig, inte så mkt folk med fick träffa gamla BFare :)
Linda o Nord fick skjuss in till stan av Malin o Axa, för dom skulle lix på Allstar, medan vi resten skulle gå. Det tog alltså 45 min från Skiftes in till torget.
Några var lite väl fulla o sneade sönder, så dom drog hem o vips vart jag själv kvar. Ringde o ringde o ringde efter Linda men den horan (tihi jag älskar dig) hade mobilen i garderoben så jag gick omkring själv på Olles i 1½ timme >.< Träffade dock Nico o Aom och min kuse Erik, sen så kom Tina&Daniel o Lillan o Kimothy :D Hade svinigt kul, och då ringde självklart M o sa att hon skulle hämta päronen då så det var bara att fara..
Hann träffa Linda också o skälla lite på henne :)


Idag. Mamma kommer in på mitt rum: "Har du tänkt stiga upp eller? Klockan är 10"
Jag: "Ehm, näe, klockan är 9?"
Jag hade ställt om min klocka innan jag somnade, för de var ju vintertid, men den ställde visst om automatiskt också, så jag var visst 2 timmar före!

Pallrade mig upp o gick över till Lena, sen hämtade vi upp en väldigt bakis Jossan o begav oss mot militärbasen F21 i Luleå. Föreläsning med Åke Naalisvara stod på schemat! Han är verkligen en otroligt bra man, och så himla rolig o intressant att lyssna på. Men allt detta har jag redan skrivit på bloggen en gång för har varit på föreläsning med honom förut. Idag fick vi dock träffa några av hundarna dom har där, och gud vad jag vart kär i Barsk!
Om jag någonsin ska ha en schäferhane så ska han se ut så! Så vacker hund :)

Efter föreläsningen så for vi hem till Lasse Smeds, dom har köpt en av Meijas valpar, Evita. HON VAR UNDERBAR! Gud vad fin hon är! Men stor :O Lika hög som Meija redan, galet!
Hon pussades o pussades o pussades lite mer, är så härligt när dom känner igen en, det värmer hjärtat! :]
Postat av: linda

Nej! du hatar mig, det vet jag <3

2010-10-31 @ 21:33:17
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: