You think you're cooler than me

Igår så var jag på möte med AF, handlade om UGAn, så snart börjar pengarna rulla in! Hela 2680kr i månaden efter skatt, helt okej även om man inte kan flytta hemifrån men.

Var lix så roligt så när jag hade parkerat o klivit ur bilen så hittade M igen mig, hon skulle oxå på ett möte! Så vart schtaan efter det, vi köpte Subwaykakor mwihihii :$

På eftermiddagen komme Linda hit, vi for o bowlade med 2 av hennes kompisar, Eva o Jonte :) Skitatrevligt! Sen flummade vi på o åt massa onyttigt. Hon sov här o smög iväg kl 6 i morse o lyckades att inte väcka mig♥

Galet vad bra vänner jag har btw :$
Kände att jag behövde säga det.



Sov säkert 13h i natt. När jag vaknade kände jag mig fet för allt jag åt igår så jag tog Hollsan o gick till Örviken o tillbaka. Sen sov jag 2 timmar till :$

Vaknade av att syrran ringde o ville ha barnvakt en stund medan dom tapetserade, så for dit o vart bjuden på mat :) Lekte med mina underbara pojkar i 2 timmar o sen bar det av hemmåt för att hämta hundarna o fara på klubben.

Gick ovanligt bra, dom hade ställt upp en galet rolig hoppbana! Körde med Ronja några svängar (gick helfint) o sen vart det kontaktfältsträning med Holly, går bättre än väntat :P Körde lite av banan också, självklart stack hon några vändor.. Så jävla pinsamt när det är så mkt folk där. Men hon tog en kombi på 5 hinder skitafint tillslut iaf!

Och just de ja, nu är det bestämt. Debuterar i Jokkmokk 14 Nov..
Kändes bra att mamma började asflabba när jag berättade.
Som om jag inte är nog nervös ändå :$

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: