You're never gonna be anything more than a dream

Jag hade sååå kul igår! Tack så hemskt mkt tjejer! :D
Började hos M där hon gjorde oss vackra, hämtade Josse o sen bar det iväg mot Anna. Där var Lisa och Ottilia, några som har gått i hennes klass förut tror jag :P Vi hade skitkul, Anna lärde oss Caps :D Det var fan ett roligt dryckesspel ;)

Vi lyssnade på awesome partymusik o dansade loss i Annas lounge, har faktiskt filmbevis på detta! Måste skaffa mig lite kunskap så jag får ut nå videor på bloggen :P
Sen vart det att ta bussen upp till stan! Vi velade sönder, Josse ville på Mollys för hennes kompisar var där, men vi gick förbi Olles först för o se om det var nå folk. Det var det inte.. Träffade Micke o Claes utanför så dom tkte ju självklart att vi skulle komma in, men vi vände iväg mot Mollys.. Påväg dit träffade vi Josses kompisar. Dom var påväg till Olles för Mollys sög x)

Som vanligt så kom det ju en massa folk tillslut. Träffade Cajsa också! Det var lite awesome, längesen jag såg henne :) Jag hade allmänt roligt, tror jag då.. Minnes luckor här o där x) Vet inte riktigt vart kvällen tog vägen, men helt plötsligt vare stängning iaf!
M o Anna drog hem, (Josse var spårlöst borta mestadels av kvällen så vet inte när hon for) o jag följde med Dalle, Micke, Melker, Wille o nå annat folk på Kungsgrillen. Sen så drog några av oss hem till Dalle o hade allmänt mys.

Tog mig in till stan vid kl1, skulle ta buss hem. Och då hittade jag Johan, igen. Ovanligt mkt man träffar han nu för tiden :P Älskar komentaren "Det ser ju inte ut som om du har en walk of shame iallafall. Då går man i högklackat med ruffsigt hår o sminket över hela ansiktet."  Bra att han vet! ;)

Bilder kommer förhoppningsvis senare, har kameran hos Anna än :P Tror jag tog några bilder iaf.. :O Vi ser väl^^

Nu taggar vi om, jag o M ska ut på Olles ikv igen. Ovanligt ^^
Blir kanske förfest hos The Steef, vi får se.

Hooj
Postat av: Anna

det kanske är tur att du inte vet ;)

2010-10-23 @ 18:03:17
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: