Aldrig, aldrig någonsin igen..

Haha, good one.

Gårdagen. Haha.. Aja, nu har jag kräkat 2 gånger av alkohol, så jag o M ligger som lika igen :P Fast jag tog mig samman och vi drog på Olles ändå.

Linda sprang omkring som en virrig höna o träffade massa folk medan jag satt o drack vatten i väntan på att kunna stå rakt upponer utan att falla omkull :) Fattar inte att vakterna släppte in mig x)


Jag sneade sönder o kvällen var egentligen allmänt dålig. Förutom i början då jag o Linda satt o snacka, innan alkoholen förstörde allt ;P Vi snackade om allt mellan himmel o jord, sen gick vi över till Lena en stund :)

Vi satt som o försökte komma ihåg hur vi träffades egentligen. Det är så skumt, känns som om jag har känt flickan hela mitt liv! Och det är egentligen vad, 3? 4 månader sen vi verkligen vart som vänner.
Helskumt! But I like it :)

Just nu ligger denna flicka i min säng och sover, tror det är dags att väcka både henne och min bror så inte pappa blir galen för att vi inte är i Sjön och hjälper till..
Ska äntligen få börja pussla ihop den dumma friggeboden :)

Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: