Do you remember when you were young and you wanted to set the world on fire?

Snabbsumering av senaste tiden.

Har tränat hund väldigt mycket, går som helt okej, och riktigt bra vissa dagar!
Drack upp alla mina pengar på krogen i fredags
Var på heeelskum efterfest i fredags..
Har burit/släpat/kastat träd ute i Sjön  (vi röjer för att kunna rymma en friggebod)
Smög mig in på ett bröllop, det var himlans fint!
Hade den tråkigaste kvällen någonsin i lördags
Har haft en hemsk känsla av ensamhet hela veckan
Och är allmänt trött efter en helg av för lite sömn.

Just de ja, blir nog bio ikväll i min ensamhet. Inte det att jag tycker filmen är så jättebra så jag måste se den igen, utan mer det att jag saknar att se film i Skehamns biograf.
Så himla mysig den är ! Så 70 spänn för att sitta där o se Eclipse, sure thing!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: