I got to do it all my way

Gårkvällen.. jaa :P
Förväntade mig verkligen ingenting, var inte taggad alls. Bestämde mig för att dricka upp hela min kvarting iaf, för det är inte värt att ha en lillslatt kvar. Och jag drack upp hela :D Stolt.

Skrev mitt namn o nr på min vodka, så jag inte skulle tappa bort den :$

Lindas vänner var jättetrevliga, vi satt där o pratade allmänt om allt o spelade lite dryckesspel. Hade riktigt riktigt kul! :)




M sneade sönder dock. Så som den ansvarsfulla vännen jag är så ringde jag hennes päron så dom kom och hämtade henne. Älskade komentaren jag fick av hennes morsa. "Det är tur att det är ordning på dig iallafall Erika!" Hehe jag var inte nådigt full.. men brukar kunna dra ihop tankarna när jag väl måste =)


Vi begav oss ut på stan, nu var jag självklart själv som var under 20. Vi gick mot Allstar, jag gick mitt i högen för att inte bli upptäckt fast dom komme på mig ändå.. Älskade att alla började klaga o säga att jag faktiskt var med dom o att alla andra var över gränsen, men det gick inge bra ändå.


Det är tur jag är vacker..

Med gott humör gick jag till Olles, för skulle ju träffa Tina o Lillan där ändå, men inte kom dom inte. Så där stod jag helt själv.. Snackade med Claes o Micke lite, hittade några andra randoms att prata med. Och sen hittade jag Anna Ooh o Lu, så satt med dom ett tag :)

Haha får inte glömma denna mystiska Emma. Jag stod för mig själv o hon ba "HEJ :) Kom och sätt dig!" Så började snacka med någon Adam som höll mig sällskap ett tag. En trevlig kille :)

Hittade igen Dalle i slutet av kvällen också. Skulle få följa med honom, Joel, Bobban mfl och spela paintball idag om jag ville. Gaaah vad jag ville!! Så svinigt kul :D Men dom var typ redan sena och jag hade inte klätt på mig så.. :/ Fan vad jag ville följa :$

Nu ska jag äta nå mögliga morötter, för det verkar vara allt som finns i vårat kylskåp och jag håller på att svälta ihjäl. Kanske smörar på lite möglig leverpastej på dom när jag lickas håller på...

Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: