I hope we can make some wishes out of airplanes

Dagen har varit super! Förutom att jag var trött som stryk o inte hade lust att stiga upp när klockan ringde 06.30..
Har fått vicka idag igen, verkligen mitt drömjobb typ:) Och barnen är bara underbara!

Är dock mer galen än någonsin på att få ta mig härifrån. Har plågat mig lite i veckan att morsan får vara i värmen och leva livet med hennes vän, och jag är fast här i höst-Sverige.
JAG VILL UTOMLANDS. Helst av allt, helt seriöst just nu, så vill jag att jag och Linda ska ta oss iväg till Miamibartenderutbildningen. Men det blir aldrig av. Hoppas verkligen att vi har fått ihop pengar till våren så vi kan dra till Cypern eller Mallorca ist.

Och jag vill till Göteborg. Jag vill det jättemycket. Har ingenting där som drar mig dit, men någonting inom mig skriker efter staden. Hjälper verkligen inte när jag lyssnar på Hayley Williams, då tänker jag bara på när jag såg ParamoreGaaalet bra.



Känns bara inte som om jag orkar stanna i den här jävla staden längre. Jag vet att jag är dum i huvudet och väldigt trög, men jag får inte ut dig. Och det finns för mkt här som påminner mig om allt.
Ingen bra anledning egentligen. Och verkligen inte den enda. Jag vill bara bort.

Nu låter jag emo, och det är inte meningen för det har varit en braa dag och jag är rätt glad:) Sugen på chips (A) Men måste skärpa mig för jag börjar bli tjockis igen :$ Inte bra !

Imorn rymmer jag då från staden, även om det bara är för en dag. Jag o M drar till Luleå för att shoppa loss o allmän chilla lite innan jag ska hämta morsan o Maggan på flygplatsen. Blir awesome.

Hooj

Postat av: Anna

Åhh, kom hiiiiiiiiiit!

2010-09-21 @ 19:51:30
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: