I miss you

Dagens arbete vart inte särskilt långt, men effektivt. Jag o brorsan har resnat bort alla grenar runt träden så dom kommer åt att dela upp stammen sen. Känns som en bra dag när man kommer hem och luktar som en äkta skogshuggare, svettig o full i kåda x)
Kände mig också som en äkta man när jag brände armen på brännässlorna och inte började gråta :$

Nu snart så bär det iväg mot M, hon ska göra oss snygga osså far vi vidare mot stan.
Gillar att jag är bjuden på 2 fester ikv. Och att ena tjejen erbjöd mig en kväll med hennes pojkvän om jag valde deras fest xD Tummen upp !

Menmen, jag håller mina löften. Så blir partaja med LindaVes vänner :D Fast som jag skrev i förra inlägget så ska dom på Allstar o jag o M är små så vi drar på Olles ist. Lite trist så att förfesta med folk som man inte ska på krogen med :/
Kommer säkert bli en bra kväll ändå!:)

Randomblomma + awesome-hund i bakgrund. Sommar♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: