Let's pretend that nothin' would be different

Idag har vi varit på KM! :) Trevligt värre, förutom regnet >.<
Jag o Ronja komme då iaf 3a i smallklassen i hela skitet :) Och 2a i den inofficiella hopp1an vi körde :)
Så en rätt bra dag!




Igårkväll så tvingade M med mig ut på feest, var faktiskt rätt trevligt :) Träffade massa randomkillar, det var nämligen inte en enda tjej där. Helt okej ;)

Släppte av folk i stan o drog hem för att vänta på att syrran skulle ringa. Skulle hämta henne mfl i skogen någonstans för hon vågade inte cykla hem bland älgarna x) Det är alltid lika kul att se henne kompisar fulla! Spec Marcus xD Han stod o spelade luftgitarr på bron när jag komme, väldigt vackert måste jag tillägga.. x)

Just när jag skulle sova fick jag ett intressant/svammligt samtal.
Det sög för jag började tänka på konstiga saker x)

Ikv blire nog slåss hos M. Hon har skvaller :D
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: