Piteå - 7grader "varmt"

Steg upp för tidigt, och for för tidigt. Men det var tur för jag hatar min brors jävla bilfan.

Kom ändå lite tidigt dit bort, hittade igen lite Skeå-ekipage o Pia o Henke :)
Det var verkligen inte varmt! Men regnade iaf inte som de gjorde när jag for hemifrån. Faktiskt så komme solen fram innan dagen var slut :)

Idag var det bara agilityklasser, och imorn äre bara hoppklasser. Så det var ju som idag det gällde för vi klarar ju aldrig tiderna på hoppen >.<

Ronja var väldigt taggad, så trodde det skulle gå snabbare.. Men 0 fel o tiden 51något. "Idealtiden borde väl vara kring 47.." tänkte jag o snyftade lite. Men icket. Jääävlarns så snälla tider dom hade. Tiden var 53, så vi klarade det faktiskt! Fast det gjorde en massa andra ekipage också, och dom var ju självklart snabbare än oss så vi hamnade på en 6e plats o förlorade våran pinne. Det sög. Men det var ett bra lopp :)

Får se om dom är lika generösa med tiderna imorgon, hoppas på det för då kanske vi har en chans! :D
Planerar på att ta 2 ag-pinnar nästa lördag i Umeå, bara så alla vet ;) xD
Ronja flyger fram i Piteå=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: