Tell me I should stick around for you

Kan ingen få det att sluta? För jag vill inte, men det borde jag.. :P

Jag gillar homosexuella, så ingen får ta illa upp nu, men jag använder ordet bög ganska mkt när jag är arg. Har egentligen inget med det att göra, bara ett ord jag säger. Försöker ändra det till Banan för det tar ingen illa upp för :) 

Så.. BÖG. Eller BANANHELVETE.
Är egentligen bara arg på mig själv. Och sånt är jobbigt >.< Vill ha någon att ta ut det på, men det vore inte rättvist.

Känner mig som en stalker också, inte heller en så trevlig känsla. Tur jag har slut pengar på mobilen, då kan jag inte göra nåt dumt!


Tycker inte om min far, hade tänkt få sova bort dagen men så blev det inte. Istället sitter jag här helt sysslolös med mina tankar..
HU ikväll iaf.
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: