What a difference a day makes

Känns helskumt att inte ha några rutiner i sitt liv..
Från början gillade jag friheten, men nu börjar jag känna att mitt liv är smått tråkigt >.<

Måste bara få skryta om hur duktig min stora vovve var igår! Hon betedde sig utomordentligt hela kvällen på HU, och sen så tog vi våran första cykeltur tillsammans. Och jag bröt inget! :D Ramlade inte ens omkull :P Hon var så duktig :)


Idag så tog jag den stora och den lilla och for upp på klubben. Var där från kl1 till kl4 då LindaVe ringde och undrade om jag ville gå på stan med henne, så då gjorde jag det!
Men det var en härlig dag, låg i solen och läste mellan träningspassen. Helhärligt! Och Holly betedde sig faktiskt idag med :) En väldigt väldigt slut vovve ligger på mina fötter just nu. Tror det blir vilodag imorgon, det har hon förtjänat!

Ronja var allmänt seg idag tycker jag.. Fast det var varmt och soligt och hon har fan längre päls än en tibbe! Näe okej men nästan. Men hon klarade av mina klurigheter väldigt bra ändå, hon blir bara mer lättstyrd ju äldre hon blir!:)


Har spenderat 2 kvällar i rad @StefNs place o sett Disneyfilmer, helchill! xD Och det är som perfekt, för egentligen vill jag bara ligga i en soffa, men jag vill inte vara hemma, så då ligger jag i hans soffa hela kvällarna ist. Jättefiffigt!
Får se om han pallar med mig ikväll också, annars ska jag sitta hemma och tigga chips av papi.
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: