Whatever gets you through the day

Den här dagen sög. Vaknade kl 10 o trodde inte jag hade sovit något alls. Men pallrade mig upp, för det var ju tävling!

Packade ihop o begav mig mot Piteå, alldeles för tidigt. Just när jag kom ut på E4an så skrev Pia att dom just satte igång med klass III.. Menmen.

Jag kan inte ha varit så vaken när jag körde.. helt plötsligt hade jag kört över Piteåälven o genom hela Piteå. Jag skulle ha svängt mot Hortlax, lite före... Så det var bara att vända o fara tillbaka.

Väl där så satte dom just igång klass II så fick se massa kändisar köra iaf. Hade med mig Lollsan också så hon fick träffa farsan o brorsan :)

Var allmänt trött o tjurig hela dagen. Efter banvandringen var det bara något inom mig som sa att det skulle gå skit. Trodde jag skulle glömma banan eller nåt, men istället var det Ronja som sabbade slalomet. Var för sur o hade för ont i huvudet för att köra klart loppet, så diskade oss med snabbaste vägen ut. Fast det såg inte riktigt ut som om jag diskade oss med flit så.. Äh orka.

Sömn = kärlek.
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: