But I'm no wiser than the fool I was before.

Igår kom AnnaKarin o Larsa hit, dom hade med Tiger så jag tog med henne o Holly ut i skogen på en liten prommis. Om jag någonsin ska ha två stora hundar så ska jag ha Holly o Tiger. Gud så fina dom var tsm, gick så fint o betedde sig jättebra och kom till mig när det kom en moppe osv. Fiina flickor!!
Självklart träffade vi på Sabina o Patrik påväg hem, så trodde nästan att jag skulle behöva koppla Holly för att få med henne därifrån men näedå! Jag sa bara, "kom flickor nu går vi hem" o då rusade dom iväg framför mig igen. Tokigt :)
Jag tkr verkligen om den där hunden :$


Appropå hundet, min bror den yngrare ringde just o frågade om Lollan hade rymt.. Sprang visst omkring en bordercollieaktig sak i urschviken eller någonstans. Stackars vovve!

___

Börjar vara smått less på vattenparasiten som härjar. Eller som dom tror härjar här. Det är verkligen den rimligaste förklaringen på mitt illamående den senaste veckan. Men det står inte någonstans hur man blir av med den, och det ligger massa folk inne på sjukhus...? Så borde jag kanske fara o läggas in? Eller åtminstone testas för den skiten.. Fattar som inte.
Och jag tycker faktiskt att jag kan få äta chips o choklad :$ Om jag inte tar upp nån näring ändå så kan jag väl få äta goooda saker. Börjar faktiskt tycka småsynd om migsjälv.

Är helt ensam också. Det SUGER att vara ensam nu för tiden. Lungt och härligt var det förut. Nu saknar jag M o L. Vill som att någon ska vara här även om jag inte orkar vara social. Känns bara bättre att göra ingenting med någon än att göra ingenting själv..


Nu ska jag försöka hitta något i kylskåpet som inte får mig att må illa, och sen se nån säsong av vänner eller något sånt!
Hooj.



Grant my last request,
And just let me hold you.
Don't shrug your shoulders,
Lay down beside me.
Sure I can accept that we're going nowhere,
But one last time let's go there,
Lay down beside me


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: