Bye-bye baby, rock yourself to sleep

Galet vilken bra dag jag hade igår!
Vädret var uuuunderbart!!! Albin kom hit o vi gick ut med Lollan, sen solade vi på altanen och låtsades att det var sommar en stund :P
Såg vänner, åt mumsig mat, och begav mig upp mot klubbstugan för möte om UDM!
Jag tycker det är jävla stort att vi har tagit på oss detta "årliga" arregemang som har varit dött sen 2008. Vi är ju inte en så stor klubb =) 
Var iaf möte med sektorerna för att försöka få ihop allting och få hjälp med sånt vi inte kan :P Kalle var där, jag älskar Kalle :D Fick världens jävla kram när jag kom in, o han är så underbar o hjälper till med allt. Självklart har jag ansvaret för agilityn.. Så det känns bra att jag har Kalle på min sida! :)

Jag drog till JB sen o såg hockeyn med han o Jeepers men hockeyn sög ju?! Så vi såg Apollo 13. Lite ska vi skämmas att ingen av oss hade sett den förr :P Men den var väl bra =) Jag somnade några gånger i slutet dock.. Trött tjej! Skjutsade hem J o tog mig sedan hemåt. Var inte isäng förän kvart i 12, vilket sög för väckarn stod på 05.15.


Hade alla hundarna på mitt rum för jag bor själv, wihi! Förutom min bror. Men han räknas inte.. Anywhoo, mami ringde o väckte mig kl 5, så pallrade mig upp efter ett tag. Då började det forsa näsblod.. Nice. Tror jag hade sovit för lite kanske.. Fick stopp på det iaf o åt frukost. Drog på jobbet, var helt okej. Arbetade hela 2,5 timme o sen bar det av hemmåt igen :P Var hemma typ en timme före tiden jag brukar stiga upp en vanlig dag, visst äre bra? ;P
Så jag har hunnit damsuga, vattna blommor o varit ut med tha hund. Nu ska jag dra till M o slåss lite o sen en snabbis på gymmet innan jag däckar i soffan :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: