'Cause that's my fun-day

Malå var awesomet! Har haft med kameran, men min sladd vart skadad i en glassolycka i götet så kan inte lägga in nå bilder. Fuck. Ska köpa en ny elr eventuellt låna Ms!

Vi simmade, bastade, sjöng riktigt jävla högt, slogs med vinden om att göra en eld, drack lite cider, grillade lite korv, åkte lite madrass osså drack vi lite ÖL! :O Fick i mig en halv innan det vart jätteäckligt :)




Idag har vi åkt galet mkt slalom. Det var NICE. Jag kan ställa mig upp själv om jag ramlar nu :D Och åkte i den större backen :$

Lär vara död imorn.
Vi åkte hem idag, stannade o tog en ChicagoKorv på Shell för det var gööött. Så det var middag. För när jag kom hem for jag ut o sprang med min hundet o sen iväg direkt på möte med HU. Äntligen hemma, nu ska jag dö i soffan :)

Höres.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: