Doesn't come down when she calls, it's time for breakfast

Uh. Har legat vaken hur länge som helst o trott att jag har försovit mig, och inte vågat kolla på klockan. För om jag hade sovit till typ 7 så finns det inte en chans att jag hinner göra klart jobbet ändå så då vore det lika bra att jag bara låg kvar i sängen. Men, var 10 min kvar innan väckarn ringde då jag äntligen vågade kika på mobilen.

Nu sitter jag här o väntar på att tiden ska gå. Gud vad jag längtar tills allt är gjort så jag får komma hem igen, en härligt blöt prommis i skogen väntar, och så hade jag tänkt försöka mig på att städa huset för mami kmr hem ikväll. Och måste kanske pallra mig på gymmet också nu när träningsvärken börjat ge sig :P
Btw så kan jag ju tillägga att jag har galet mkt bättre kondis än jag trodde! Nu när jag har varit ute o sprungit så har det som varit okej ändå, var benen som inte orkade istället :P

Matchen igår gick skit. Hörde att AIK spelade galet bra första perioden men sen gick det som nerför. Var lite surt! Men på torsdag då jävlar tar vi dom!!!


Babbel.. Hooj!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: