Dream. Dream,dream,dream

Gårdagen;
Jobbade, L8 ringde, skyndade mig efter jobbet att köpa Megafonenfest-biljetter och sedan vidare till Hattstugan för att jobba mer! Kom hem och däckade en stund, sen vart det agility med Ronja o en cykeltur med Hollan.

Idag; Klarade inte av första jobbet, sov nån timme till och sen for jag på Hattis o jobbade mera. Blir barnvakt ikväll så ska passa på att sova lite innan buspojken/arna kommer!

Blir en intressant fredag i veckan! Kommer stiga upp 05.00, och hade inte någon plan att gå och lägga mig före klockan 5 på lördagmorgon.. Jag jobbar till 5 på Hattis, sen ska jag vara med M osså är det ju Megafonenfesten!! och Anna har typ kanske fixat in oss på efterfesten, så lär bli en heldygnare. Måste kanske klämma in en tupplur där nånstans :P Blir nog dricka många RedbullVodka ;)

Taggar fredagen som fanken! Men somsagt, sömn nu.
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: