Du kan lita på mig!

Jag o AnnaOoh sitter o dricker i min säng, och hon fick mig att pussa henne nyss! :$ Tror hon är lite lesbisk. Synd hon är så söt, jag har inget val helt enkelt, ni vet M&L!

Jag hämtade Anna kring 2 o vi for o handlade, o sen lagade vi tacogratäng :) Sen kom M hit o gjorde oss vackra, och övergav oss sedan för att fara till JBs place. Douchebag! ;P
Men jag o Anna har riktigt trevligt! Blir nog att fara på Olles, har fan saknat att ha Claes o Micke som trubadurer ;D Sen blir det Allstar  lite dans! Måste nästan hitta igen brorsan x)

"She put a bag on my head - still counts! I JUST HAD SEEEEEX"
Hooj!
Postat av: linda

yeah i know! ;)

2011-04-09 @ 03:38:58
Postat av: Anna

Det var super mys, men vi glömde ju bort allstar, tror helt ärligt att vi skulle ha farit dit ist för calles (A) och ist för olles, nu taggar vi allstar nästa gång ;)



"IT STILL COUNTS!!!!"

2011-04-11 @ 12:49:30
URL: http://annnnaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: