Duchess of Earl

Igår hade vi främmande hela dagen av Piteåvänner o åt grillat, och jag var iväg till Bersa en sväng med Emma o tränade agility :)

Inte en så produktiv dag idag. Steg upp ur sängen och la mig i soffan. Där stannade jag kvar till kl4 nångång då det äntligen var slut på bra filmer och gick och städade mitt rum. Galet vad mkt hår min hund löser, det är inte ens nästan kul.
Sen så vart det grillade rester från igår o åter en film, Grease! Längesen jag såg den nu, värsta klassikern =) Får massa minnen från bibloteket på Örjansskolan men Lisa o gänget ;P


Imorgon äre jobb, sen stadet med Anna o Albin :) Blir nog tillomed lite shopping! Har inte storshoppat sen Götet ju, inte okej :P Men först o främst blir det köpa biljett till Megafonenfesten på fredag, taggar sönder!


Nu är det väl dags att klä på sig och ta Lollan på en prommis. Nog för att hon verkar rätt död från gårdagen men lite måste hon väl få röra på sig iaf :)

Här är häxdrycken jag drack hela lördagkvällen ^^


Don't know why I love you, don't know why I care.
Postat av: Anna

GALEN DRINK!!! :O vad äre i den? :)

2011-04-26 @ 15:12:28
URL: http://annnnaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: