Holiday♥&Sunshine!

Hallååååå !!
Det goda humöret från helgen hänger fortfarande kvar, även om jag var tvungen att stiga upp kl5 en måndagmorgon ^^

Jävlar det var inte kul på jobbet idag. Himla jobbigt!! Men sen kom jag ut i soooolen och alla problem försvann :D Åt en macka när jag kom hem och sen gick jag o Hollan ut i skogen med Magda o Kiba! Himla roligt att träffa Magda igen, och hennes pojke är ju bara underbar :)

Sen har jag diskat lite osså har jag och brorsan plockat sten från gården. Ser ut som ett helvete där det är uppgrävt så vi ska platta till marken igen, men det ligger storstenar överallt som är ivägen. Så allt som var större än min knytnäve skulle bort. Är rädd jag pajade ryggen lite dock. Inte okej.

Andra planer för dagen är väl att äta lite o INTE må illa, däcka en stund osså gå en skogsis till senare :) Och kanske fara till M!:) Blir tidig kväll ikväll iaf, "lång"dag på jobbet imorn ;P

Nu hooooj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: