Guys don't have walks of shame, they have walks of "HELL YEAH, I DID IT, BOOWYAAH"

Som förutspått så blev kvällen awesome!!
Albin
kom o hämtade upp mig, sen Anna osså drog vi till T&D där det var massa härligt folk :) Osså kom M sen :) Vi spelade Wii o dryckesspel o  hade allmänt trevligt :) Älskade regeln i dryckesspelet som var att man var tvungen att börja varje mening med "Jag är inte rasist, men". Fyfan vad vi skrattade!

Kring midnatt drog jag, M, Albin, Anna o Tina in till stan..Minns inte riktigt den delen x) Men på Calles hamnade vi iaf! Vi träffade Jens :D Han for typ ut för att vara med oss, den sötnosen!
Micke o Claes spelade inte, smått besviken. Men Linkan var där o han kickar ju ass han med! Så vi satt o skrek med musiken o drack. Himla nice!

Kvällen närmade sig sitt slut så jag bestämde mig för att vara extra jävla jobbig med M.. x) Du är en bra vän gumman! Vi körde lite fram o tillbaka o jag hamnade tillslut på kågevägen iaf. Utan mobiltelefon >.< Hoppas på att den ligger i Ms bil, annars är den jätteborta...

Men det sög iaf för idag var jag tvungen att gå från kågevägen till Moröbacke. Gick först hem till JB för tänkte låna hans telefon men han var inte hemma den dickfagen :P Så fortsatte min vandring mot T&D. Galet fel dag att ha dom obekvämaste skorna jag äger på mig :P
Tog mig dit iaf o fick mig hem!

Tack allt braigt folk för hela helgen! Bästa helgen på länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: