I can't believe that I care

Vilken hemsk, hemsk natt.
Har inte kunnat sova något alls nästan för jag har haft så förbannat ont i magen :( Måste typ vara träningsvärken från rockringen som satt igång? Fast där kring 2 nångång så kändes det mer som att jag hade en kniv i magen som högg till varje gång jag rörde mig. Nu känns det mer som träningsvärk iaf :)

Har varit upp på arbetsintervju idag. Det gick väl bra, hon tyckte jag var en "trevlig positiv tjej som passar bra här" men ett av kraven var att man skulle ha egen bil. ?! Så blocket.se here I come? Fast vi har ju brors bil som bara står där bak på gården så.. Men annars lät det som bra, jag skulle ha på mobilen och vänta på ett samtal från dom!

Just nu är planen att sova en stund. Efter maten ska jag o Holly ut i skogen med Patrik o Hera. Och sen ska jag nog vara med M ikväll iaf :)

Får väl se vad kvällen bjuder på!
Hooj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: