"I got a dog with no legs once.."



Oh - My - GOD! så bra han var!!!!

Det var nog fan bästa kvällen på hela det här året iaf! Kommer inte ihåg när jag skrattade så mycket sist, satt fan o garva i 2½ timme sträck!
Skulle kunna fortsätta hur länge som helst och bara säga hur bra det var, men kan bli lite långtråkigt kanske.

Så.. Ikväll blir nog en bra kväll! Är fortfarande helt galet hög på livet från gårkvällen så tror det kommer bli AWESOMEEET ikv! Blir jag, Anna, M o kanske Albin som drar till T&D på förfest där det kmr vara mera folk. Sen blir det Calles och hoppas på en sväng på Allstar också så jag kan försöka förstöra min brors hat-trick..................... Heheh!

Sen, om vi har lust så blir det efterfest @T&Ds place igen :D Så får se hur länge vi håller igång, var fan längesen man körde en allnighter nu alltså!

Haha gaah vad jag taggar, blir nog duschen nu o fundera ut vad man ska ha på sig :D
Ha en awesome kväll alla fyllon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: