I was fighting but I just feel to tired

Steg upp klockan 5 och var redo för en kort härlig dag på jobbet, o sen ett gympass o lite simning! Men icket.
Efter ICA så for vi till nå jävla nybyggda hus som skulle städas, och det är fan det värsta jag har gjort. Är öm överallt och lär inte kunna lyfta armen imorn.
Fick sluta kl 4 ist för kl 10, bara sådär 6 timmars övertid :) Så vart inget gym och ingen simning. Men har fått mig en rejäl omgång ändå idag så kanske inte behövs?! Är helt jävla död!
Hatar migsjälv lite också, för jag kmr ligga hemma o äta choklad ikväll, I just know it.. Jag är en svag, svag människa x)

Ska skjutsa papi till Kattmannen och funderar på att fara till JB o se hockeyn om jag får :P Jävla tv4Sport funkar inte hemma :(
Postat av: Linda

hahaha kattmannen!!!!!!!!!!!!!!



btw var matchen på vanliga 4an ju:]

2011-04-07 @ 21:57:03
URL: http://paramorefans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: