It's a beautiful day

Vaknade somsagt själv i en främmande lägenhet imorse, så roade mig med att prata i tele o se nyheterna :P Tog mig en prommis förbi Anna för att hämta lite grejer vi lämnade där igårkväll och sedan mötte jag upp Tina och Rocky!:) Åt brownies hos T&D osså kom mami o hämtade mig :)
For på Coop o handlade kött till ikväll, och for förbi M med hennes saker.

Satte mig vid datorn när jag komme hem (som ni ser genom det förra inlägget..), hann aldrig sitta här igår :O Sen fikade jag lite med mormor&morfar innan jag begav mig ut med Hollsan. Har inte hunnit med henne nu de senaste 2 dagarna, så hon var minst sagt hyperaktiv idag. Men vi tog cykeln ut till oljehamn, trampade på ordentligt så hon fick springa av sig en stund. Där ute parkerade vi cykeln och tog en joggingtur i skogen, och sen cyklade vi hem igen :)

Nu så ska jag nog bara genom duschen och packa ihop lite grejor och sen blir det grillning och badtunna hos Almighty! Längesen det var Awesome, Legendary&Almighty nu ju. Är jätteglad att hon är hemma i helgen, men kunde ha varit för bättre anledningar... Men vi älskar henne :)

Hoppas alla har en bra valborgsmässoafton!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: