Jag såg dig, vänta på någon annan

Galet slö dag. Min plan är att ligga här i soffan under filten o se Vänner resten av dagen. Fast känns lite som om min hund skulle må bra av en prommis.. Blir agility ikväll iaf så kanske kan gå en sväng före det. Just nu ligger hon då och sover så gott så!

Jobb imorgon, väckarn står på 05.00. Så räknar med att få mkt gjort efter jobbet, som att städa o fara ut o springa iaf!

Finns inte mkt att skriva, mitt liv är ganska tråkigt för tillfället :) Taggar fredag!


Minns du den fullmånen, vi pratade hela kvällen
och när du kysste mig kändes det som en dröm
Det spelar ingen roll vad jag gör nu, jag tar allt jag kan få tag i
och jag börjar varje morgon utan sömn.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: