Ramalamalamalamalama-dingdong

Planen sprack! Inte fan tänkte jag på att köket var stängt så jag fick mig inte min choklad! :( Det sög :P Men vi fick 2 gratisdrinkar var ist, o Hat over hills spelade så det var galet skön stämning ändå :)
Jag o Anna pratade skit hela kvällen o sen när vi skulle dra så gick hon på toa o då kom det nån random fram o ragga sönder x) Han var inte ful precis så kanske kunde ha blivit något om vi inte hade varit påväg hem just då ;P
Det var iaf en skittrevlig kväll, tack för sällskapet Anna! :)


Kom hem kring 12, somnade nångång. Men var som okej att stiga upp 7 ändå :) Dock så måste jag höra med tha boss om jag får skriva in övertiden jag var tvungen att jobba idag. Dom som har städat för mig dessa 2 sjuka dagar kunde inget så jag jobbade över nästan en timme.

Men det var sooooligt och underbart varmt ute när jag var klar! Ner med rutorna o dunka på basen på vägen hem ;) Nu blir det sola en stund på altanen och sen en sväng i skogen!

Ha en bra dag folket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: