Vilken härlig dag, challalala challalalalallala

Haha oj..
Steg somsagt upp kl5 igår morse, begav mig på första jobbet, kom hem, vilade ögonen en kvart och sen iväg på andra jobbet. Hade pizzapicknick och allmänt mys med mina sötnosar!
Skulle sluta 5 men var hemma kvart över 4, yey!

Skyndade genom duschen och på med FINKLÄDERNA smink osv för halv 6 for bilen från gården. Hämtade upp M o drog till Anna Åström för feetz! M gjorde sig snygg, sen Anna snygg, och sen efter många om och men gjorde hon mitt hår fint :$ Vi drack och hade allmänt trevligt och självklart creepade vi. Drog ut kring halv 10.

Det var stooort, och väldigt lite folk i början. Sen vart det bara mer awesomet ju mer tiden gick. Fan vad kul jag hade alltså!!

Träffade bror i baren:
Jag -"Köp en drink åt mig!!"
Bror -"Aldrig i livet."
Jag -"Okej, jag kan köpa en åt dig! :D"

Inte riktigt så men nästan :P Det tog typ en timme o få en öl, så jag skulle visa hur man gjorde ;) Trängde mig in mellan två trevliga karlar. Den ena var lite större och sa "Om du ryms, för jag är ju så stor" så jag sa "NÄÄÄ, du är ju jättefin!! :O" Tror han vart glad :D Fick mig en drink typ direkt så impade lite på bror min ;)


Träffade Micke Andersson, och massa annat folk från klassen också. Det var asballt!! Jag hade fan roligt HELA tiden. Väldigt ovanligt :P Tillomed när jag tappade bort alla jag var med så hade jag ändå kul :P NICE!

Tiden gick fort och helt plötsligt var klockan kvart över 2 och alla var påväg hem. Vart medbjuden på efterfest och hoppade ett staket. Men var rätt trött, så fick nycklarna till en lägenhet och gick o la mig där.. Skulle få sällskap senare men jag fick sova själv hela natten :P Småskumt, men helt okej! Har pratat mkt i tele idag och allmänt skrattat åt allt som hände igår. Mår så jävla bra idag alltså!! Gladare än jag har varit på lääääänge :)


Höll på att glömma berätta om typ den bästa stunden på kvällen!
Träffade Åke vid en av barerna och frågade om han kunde beställa till mig med så skulle han få pengar sen o det gick bra. Men då tog dom inte kort där, så vi flyttade oss en bit och då hamnade jag först så jag skulle köpa åt honom. Det kom en dude o lagade kortgrejen så jag beställde en 6a tequila, 2 öl o 1 cider. Fick mitt dricka, stoppade i kortet, slog in koden o tryckte OK. "Köp medges ej" stod det, men jag tog kortet osså tog vi våra drinkar osså gick vi därifrån x) Gratisspriiiit ;)
Var så galet mtk folk i baren så ingen märkte något. Nice!


Anna tog lite bilder igår så ska försöka sno några av henne sen :)

HA EN UNDERBAR VALBORGS MINA VÄNNER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: