What in the world are you running from?

Oj, nu igen..

Lördag: Awesomet! Grabbarna kom hit, mami kom hem, jag o Albin grillade, StefN o André beställde pizza :P Vi åt o skrattade med mamma, sen kom pappa hem så då satt vi o drack o pratade med han medan han åt.. Hur mera killkväll kan det bli än att sitta och diskutera diverse whiskys o fiskehistorier? ^^ Var jättetrevligt iallafall :)
Drog ut, Calles först, var awesomet! Träffade lite folk, önskade lite låtar. Fan vad jag har saknat en riktigt bra trubadur! :) Sen drog vi på Allstar där jag tappade bort mina killar, men hittade JB o Jens så hängde med dom ist :)
Måste också tillägga att min bror var ovanligt gullig denna kvällen, lät oss åka gratis till stan och erbjöd mig en soffa att sova på! Vilket jag hade glömt så jag ringde mami o åkte hem.. Sen ringer min bror o undrar om jag behöver hämtning. Söt!


Söndag: Stressade upp ur sängen där kring 12, gjorde en macka o slängde på mig kläder och åt min frukost påväg till skogen utan att hinna känna efter om jag var bakis eller inte. Gick relativt långt i djupsnön, o hundarna busade som bara den!
Hämtade mami i stan, badade Mira och hittade ett örhänge i hennes päls?! Långhåriga hund!! Sen drog jag till M. Är som skadad nu på nåt sätt.. Vi behöver verkligen inte göra något, eller ens prata med varandra, men det känns som bara bättre när jag gör ingenting med henne istället för att göra ingenting själv. Alla sa åt mig att det inte var nå bra att bo med sina vänner för man börjar bara bråka, men vi har som blivit ännu bättre vänner istället :P

Idag: Var trööött.. Sov för länge, steg upp o gjorde ingenting ett tag.. For o simmade med M, hon vågade hoppa från högsta trampolinen :$ xD Hem -> middag -> Hundungdom. Jag tog Hundborgarmärket idag :D Smått stolt, har aldrig gjort testet förut och jag hade bara 1 fel så nu sitter ett stolt litet märke på min jacka!
Kom hem, gick ut med Hollsan, lagade lunch till imorn för uppenbarligen jobbar jag imorgon?! Tror inte jag kommer trivas på jobbet, men ska på inskolning imorn o se hur det är.. Jag vet att jag inte riktigt har råd att vara petig i jobb men man kan ju inte spendera dagarna med att göra något man hatar heller? Eller ?

Så nu blir det sängen. Hatar att alla inlägg är så tråkiga nu för tiden men har inga bilder på datorn!
Well.. Sleep tight!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: