When I get sick, I stop being sick and be awesome instead

Inget jobb idag. Lika bra för jag mådde piss hela morgonen. Dock så MÅSTE jag jobba imorgon, hur jag än mår. Har inget val för ingen annan kan göra det åt mig. Och fick veta idag att dom säkert kommer klaga på hur det har blivit städat dom 2 dagarna jag har varit hemma för det har varit oerfaret folk där o städat som säkert har missat massa jävla skit. Så, yeey! En bra sak är att jag har sovmorgon, börjar inte förän 8, känns nice.

Idag så har jag o Magda varit ute i skogen med hundarna, himla trevligt att vara med henne. Har någon att prata hund med! Är så kul för hon vill veta massa saker o har frågor osv. I like!:) Ikväll ska hon följa till Bersan o se på när jag tränar agility. Planen var att Kiba oxå skulle följa med men han for till Norge istället x) Men det blir säkert kuligt!

Just nu sitter jag ensam här hemma, pappa o bröder är i Sjön o hämtar vatten och köper bil typ. Så blir nog att sätta igång några Vänner-avsnitt :)


Och just fan, ikväll efter agilityn så ska jag hämta upp Anna osså ska vi fara på Olles o äta min Death By Chocolate som jag fick av JB i födelsedagspresent! Bara sitta o snacka skit, blir en trevlig tjejkväll :)
Vi är så jävla heta!!1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: