Zzyzx. Rd

Jag älskar hur jag alltid intalar mig själv att jag inte bryr mig. Jag hatar hur jag aldrig lyckas.


Lolli var ovanligt duktig på HU ikväll! Var tipsrunda med hund. Ibörjan var hon sådär galen som hon blir, men hon lugnade ner sig o inkallningen o allt sånt gick riktigt bra=) Var ju som ett tag sen hon var runt så många hundar så fattar att hon var lite off, men nu blir det ändring på det! HU ikv, agilityyyy♥ imorn, o onsdagsträning på onsdag =)

Fick träffa min Anna idag också :) Hon hade missat bussen o behövde skjuts på jobbet så vi snackade en del i bilen för hon vart så tidig =) Blir nog göra något kuligt på lördag, typ gå med hundet på dagen eller kanske alkohola på kvällen ;)

Jag har min helg ganska så planerad redan, kinda awesome! Mitt horoskop säger mig att bästa dagen den här veckan är fredagen, vilket kan stämma bra! Vi ska ju iväg till Umeå o se JEFF -FUCKING- DUNHAM! :D Galet taggad!!!!

Och lördag blir det alkohol i någon form tsm med Albin och andra eventuella vänner som vill joina :)
Sen har jag lovat Micke att komma på Calles o göra kvällen awesome när han spelar där med Claes, så de lär bli en bra helg! :)

Synd att det bara är måndag idag :S 
För resten av veckan kommer väl troligtvis att spenderas lika värdelöst som denna dagen. Blir mer träning, definitivt. Fanken så tjock jag känner mig efter helgen! Simning med M imorn, kanske ska hinna förbi gymmet före det? Hoppas bara träningsvärken har gett efter lite så jag inte oj:ar mig varje gång jag ställer mig upp xD

Nu säng elr någe,
Hooj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: