Aldrig aldrig, allt som var du och jag

Vaknade klockan 6 imorse av ett väldigt udda ljud. Efter ca 5 min insåg jag att det var min stora hund som ville komma ut ur buren x) Så hon fick hoppa upp på sin filt längst ner vid fötterna o började leka med en benbit. Hon råkade he ner den på golvet, så då hoppade hon ner o tog upp den så då tittade jag på henne. Och nu la hon den så långt ut på sängkanten som hon kunde andra gången hon hoppade upp. Hon tittade på den en stund, sen puffade hon till den med nosen. Ingenting hände, så då puffade hon till den ordentligt så den flög av sängen. "Oj kolla matte den ramlade ner!" Vart hellycklig o hoppade ner efter den x)
Tur att hon roar sig på det viset istället för att tugga skor o sånt iaf!


Klockan 7 kom mami o sa hejdå, så jag gick o la mig i deras säng för att få sova en stund till. Råkade sova till halv 12... Men sen dess har jag hunnit med två tvättmaskiner, plockar ur diskmaskinen och klippt alla 72 klorna på hundarna!
Skulle egentligen till M idag, men det känns så stressigt när jag har mer saker för mig.. Så tror jag ska pillra på här hemma till typ klockan 4, åsså fara till Bureå o gå i skogen där med alla hundarna innan jag far o hälsar på LindaLi i nya lägenheten en stund före jag ska på Onsdagsträningen.

Pratade med M ett tag idag, o jag taggar fredag som fanken! Först skulle vi bara vara jag o hon o kanske AnnaO, men nu kommer T-boy o massa gammalt folk också! Älskar att det fortfarande blir tjejkväll dock :D
Ska försöka ta mig in på systemet idag också.. Och så hoppas vi på att slippa en speciell gris på fredagkväll :)

Näe, nu är det dags att hänga mera tvätt!
Hare gött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: