Almighty♥

Sovit mycket? Njaaaa!
Får skylla mig själv. Fast det är inte sant. Skyller allt på Markus!

Vaknade 2 imorse av att han ringde o tiggde skjuts från krogen, sen kunde jag bara aldrig somna om... Så har varit vaken rätt länge!
Men gick ovanligt bra på jobbet ändå, satt o löste suduko mest hela dagen :P Var dock inte så engagerad i ungarna som vanligt. Men blir irriterad på barn som gråter av INGEN anledning alls. Uh.

Nu är jag iaf hemma o sitter o väntar på den bästaste Liman i världen. Hon far tillbaka till Jönkan på lördag.. It kinda makes me sadface. Känns som att vi bara blir bättre o bättre vänner ju längre tiden går. Har typ umgåtts mest med henne i sommar av alla. Kommer sakna henne jättemkt!

Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll, antagligen bara vara som vi alltid är :P Fast en sak vet jag! Vi ska panta en oöppnad burk ;D


Planen för helgen är ganska uppgjord också. Fredag är jag barnvakt åt mina änglar! Haha.. jobbar 9-18 o sen säkert dirr hem till syrran. Många små barn blir det!
Sen lördag var orginalplanen att det var klassträff i Burträsk. Men det hade jag glömt, och helt plötsligt vart det ingen tävling i Åbyn så jag vill dricka alkohol. Så bokade upp Albin.. Blir eventuellt hundvakt åt kusarnas buse också. Får se hur jag löser det där.......

Näe nu ska jag värma mig nå kycklinglår innan jag stupar!
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: